Tuesday, February 23, 2010

Välkommen till vår vardag!

Har fortfarande inte någon vettig kamera så fortsätter använda mobilen. Vilket är ett helvete att få in på datorn. Därav har jag en till undanflykt till att jag uppdaterar så sällan! Anyway...
 
Okej. Det här kommer jag nog få ångra. Eller inte, skulle på maskerad så jag passade på att klä mig som J-rockare!
  
Fettisdag, semlor och sånt. Tyvärr kom jag på att jag skulle ta en bild först när jag ätit upp... så ni får en bild på Alice som äter en  korv istället!
 
Orgelkonsert: Alice ville tända ett ljus efteråt. Så hon skulle ta en krona per ljus, men sen kollektdosan blev stulen så är ljusen gratis...
Alice hittade en annan användning för dem dock...
 
Dagens i-landsproblem: Alice skulle gå och köpa energidryck och Carmen följde med. När de kom hem var de minst sagt upprörda. Alice hade blivit nekad eftersom Carmen fyller 18 först om två månader...

"Jag är vanligtvis en väldigt lugn människa... men när jag inte fått mitt koffein. Då blir jag inte trevlig!"  - Alice

No comments:

Post a Comment