Sunday, June 20, 2010

Nya tider

Mycket har hänt sen sist! Jag struntar i det mindre viktiga och går direkt in på det som betyder något.

Först och främst så har vi flyttat. Jag och Alice bor numera inte tillsammans, så jag vet inte om hon kommer vara med lika mycket. Men vi är inte ovänner eller så heller. Kroffe och Kraffe bor med henne också, så just för tillfället är jag djurlös.

Det andra är att jag ändrat layout och sånt. Får se om jag skriver om andra saker också. Tänkte göra en uppdatering om saker som hänt sen sist men det får duga med några bilder:

Parkpromenad i storm under en mörk natt.Vi hittade en groda som också njöt av blixtarna.
Jag, Carmen och Agera står på en gata täckt av vatten.

Kraffe liggar välpositionerad och ser på när vi andra bär saker under flytten.

Två turturduvor får avsluta det här inlägget. Mycket mer har hänt men kameran har inte funnits till hands när den behövts.

No comments:

Post a Comment