Friday, October 22, 2010

Sandigt värre 2010-10-10

Jag var ute i skogen med några kompisar för ett tag sen (datumet 101010). Camilla, Minna och Björn. Har kommit hem från Stockholm nu ifall ni missat det. Blev inte så mycket mer som hände där...

Det var ganska vackert, men blåste mycke...

Vi klättrade upp på sidan först...

Sedan tog glömde jag att ta bilder när vi var där uppe. Men vi kom efter ett tag fram till ett ställe där vi klättrade upp för en jättestor sandhög...

Vi tog lite olika vägar för att ta oss till toppen. Björn tog en väg...

Camilla en annan...

Jag och Minna tog nästan samma...

Men till slut hamnade vi på samma ställen, jag halkade ner lite...

Men till slut tog vi oss upp. Hittar FORTFARANDE sand hemma i sängen. Sen blev det för mörkt för att ta bilder med min dåliga mobilkamera, men det var inget märkvärdigt som hände...

BU! Det var allt för den här gången. Vi hörs nog snarare än senare!

No comments:

Post a Comment