Monday, December 28, 2009

Bacon, asiater och annat crap


Var på fest i lördags. Var rätt nice. Spelade ölspelet och hade trevligt. Fick inte så många bra bilder då jag var lite på lyset.

En kompis hade tagit med sig något som kallas för precis som det står ovan, "bacon beans". Det är godis som smakar... ja bacon helt enkelt. Riktigt så goda var de inte, lite för söta var de. Saknade saltheten och konsistensen kändes så fel som den bara kunde. Men annars rätt okej, bättre än fläsksvålar i varje fall...

 (Bortappad bild)

Igår var det en lugn och stilsam dag. Men idag var lite mer intressant. Var på mellandagsrean och handlade, tyvärr hade jag glömt kameran på festen så fick inte tillbaka den förrän idag. Därför fick dagens bilder tas med mobilkamera...

Jag såg där några randomkändisar som täckte upp halva gallerian. Inte så spännande för min del. De hade barn som säkerhetsvakter förresten, vet dock inte riktigt vad jag ska säga om det... men men... Träffade sedan Nemi (crazy cat lady).

Vi gick runt och kollade efter skor, utan något resultat. Sen fick vi även ett uppdrag. Vi skulle leta rätt på en asiatisk tjej som var i 29årsåldern, hade en vit rullväska, hade platåskor och inte kunde svenska. Sen såg hon tydligen ut som ett mongo när hon gick, men det hör kanske inte till saken. Aja, slå en pling om du sett henne, för det gjorde inte vi. Bilden visar en vi trodde var henne, men det var inte henne och bilden är aningen suddig. Tror det var allt för ikväll. Nu ska jag göra något vettigare än att sitta här!

No comments:

Post a Comment