Thursday, December 24, 2009

Julhandlandet!

Hej, idag är det julafton och jag insåg att jag har glömt uppdatera! Här kommer i alla fall lite om det jag gjort dagarna innan idag. Imorgon får vi veta vad jag gör idag efter att jag skickat in det här.

Carmen gör en snöängel. Man ser inte så mycket men...

Var hemma hos crazy cat lady.

Vi gick runt och tittade på julklappar sista dagen innan jul. Inge stress alls!

Blev lite handlat faktiskt. Sen skulle ? hem och jag på julmiddag hos mor.

Mor bjöd på i första hand mat. Men även teqila!

Sen fick vi våra julklappar. Bror fick en jacka och jag en mobil. Väl behövt, ty min gamla har varit med i mer än fyra år och har silvertejpats mer än en gång...

Sedan gick jag ut på krogen ett tag. Var rätt okej det med! Träffade bland annat den andra galna kattdamen.

Nu är jag hos farmor och ska göra ett tappert försök att titta på kalle Anka!

No comments:

Post a Comment