Wednesday, December 9, 2009

Jakten på en dubbelgångare del 2


Jag har goda och dåliga nyheter.

Dom goda nyheterna är att jag slutfört uppdraget jag tidigare snackade om. Klienten har fått bilder på offret som stalkat mig (faktiskt, det är hon som stalkade mig innan jag fick för mig att ta en bild och vända jakten. HA!), och det visade sig inte vara en exakt kopia. Men något så nära lik ändå för att man skulle kunna ta fel på dem båda.

Dom dåliga är att jag haft en riktigt pissig dag, internet har inte fungerat så jag har inte kunnat arbeta, och sedan har jag ägnat större delen av dagen till att jaga något jag inte hittat. Vad kan jag inte säga men otrevligt var det...

Det är allt för nu. Såg förresten ett norrsken igår. Men man ser det knappt på bilden...

No comments:

Post a Comment